niedziela, 8 września 2013

Cześć i czołem.

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Z całego serduszka pragnę podziękować Wam za te 10 tys. wyświetleń, jesteście niesamowici. Bardzo cieszę się, że czytacie, czytaliście, bądź będziecie czytać moje wypociny (coś co STARAM się napisać).
Minęły wakacje, a ja nie dodałam tutaj żadnego wpisu, rozdziału, który kontynuowałby opowiadanie. Bardzo wszystkich za to przepraszam.
Aktualnie także nie mam czasu na dalsze pisanie tego bloga. Obiecuję, że kiedyś wrócę i poznacie szczęśliwe, bądź nieszczęśliwe zakończenie owej historii. Dowiecie się co wydarzyło się w życiu głównej bohaterki - Magdy i dlaczego nie jest ona związana z ojcem swojego dziecka (w tą rolę wcielił się Bartosz Kurek).
W komentarzach możecie zostawiać swoje twittery, numery gg, co tylko chcecie, gdzie tylko chcecie zostać poinformowani gdy tylko pojawi się następny wpis. Kiedy to będzie? Nie mam pojęcia.
Mam nadzieję, że do szybkiego usłyszenia.
Trzymajcie się wszyscy cieplutko i kibicujcie naszym mocno na zbliżających się ME!
Pozdrawiam,
morelovemydarling



Jeżeli macie do mnie jakieś pytania postaram się na nie odpowiedzieć w najbliższym czasie, a możecie pytać tutaj: http://ask.fm/morelovemydarling

1 komentarz: